Remontas po avarijos
Pilnas automobilio atstatymas
Automobiliai gaminami taip, kad avarijos metu kėbulo detalės lūžtų tam tikrose vietose, kurios sugertų kuo daugiau smūgio jėgos ir apsaugotų vairuotoją bei keleivius. Todėl kėbulo negalima tiesiog pjaustyti ir virinti - būtina išrinkti pažeistas dalis pagal gamintojo nustatytą schemą ir nuosekliai jas pakeisti.
„Tokvila" servise remonto procesas vykdomas griežtai pagal gamintojo technologiją. Taip po avarijos atstatytas automobilis lieka toks pats saugus, kaip iki jos. Po remonto pasirūpiname ekspertizės dokumentais, kad sutvarkytas automobilis galėtų grįžti į eismą.
Reikia kėbulo remonto profesionalų pagalbos? Registruokitės!
Remonto procesas
Remontuoti ar keisti detalę?
Išorinės nuimamos kėbulo dalys dažniausiai būna keičiamos naujomis, tačiau dėl vidinių detalių sprendžiama individualiai, remiantis gamintojo techniniais reikalavimais. Tokios dalys yra nugręžiamos, nupjaunamos, nukalamos.
Pats automobilio rėmas matuojamas ant kėbulų geometrijos stendo ir stebimi jo nukrypimai. „Tokvila" kėbulo remonto servise naudojame modernią techniką, kuri viso proceso metu leidžia matyti darbų kokybę iki 1 mm paklaidos, kas reiškia automobilio atstatymą į gamyklinius parametrus.
„Tokvila" kėbulo remonto servise atstatytiems automobiliams pasirūpiname techninei ekspertizei būtinų dokumentų paruošimu ir pateikimu ekspertų patvirtinimui, kad jūsų automobiliui būtų leista grįžti į eismą. „Toyota" ir „Lexus" automobiliai yra mūsų pagrindinė specializacija, tačiau taip pat galime remontuoti kitų markių automobilius, taip pat pagal gamintojų numatytą technologiją.
Jei patekote į eismo įvykį, registruokite žalą „Tokvila" servise ir mes pasirūpinsime jūsų automobiliu bei formalumais, kad kuo greičiau galėtumėte saugiai grįžti į kelią.
SusisiektiProfesionali įranga
Kėbulo karkasas yra pagrindinis elementas užtikrinantis vairuotojo ir keleivių saugumą, tam mes skiriame ypatingą dėmesį. Sutaisyti ir pašalinti deformacijas yra naudojamos techninės automobilių gamintojų dokumentacijos ir rekomendacijos.
Aukštą kėbulų remonto kokybę pasiekti padeda šiuolaikiška įranga – dažymo kameros „Wolf“, kėbulų geometrijos atstatymo stendai su kompiuterine matavimo sistema „Car-O-Liner“. Šia sistema galime išmatuoti automobilio kėbulo taškus net 1 milimetro tikslumu (gamykloje leidžiama 3 mm paklaida).
Darbams naudojamos kokybiškos medžiagos, vandens pagrindu pagaminti sertifikuoti „Standox“ dažai ir lakai.
Kokybiškas kėbulo dalių sujungimas
Štampuoti ir traukti profiliai su daug sustandinimo briaunų, įvairaus storio lakštai, iš kurių štampavimu gaunami įvairūs kėbulo konstrukciniai elementai ir panelės. Šių elementų tarpusavio sujungimui naudojamas kniedijimas, taškinis suvirinimas ar suvirinimas „MIG/MAG“ (Metal Inert Gas) būdu.
Laikantis visų gamintojo reikalavimų ir technologijų, po remonto detalėms grąžinamas buvęs standumas. Pakartotinio autoįvykio metu automobilio konstrukcija išlaikys saugumą žmonėms esantiems automobilio kėbulo viduje.
Pjovimo būdas parenkamas atsižvelgiant į esamas aplinkybes ir priklauso nuo atskyrimo vietos prieinamumo, lakštinės detalės formos, lakšto storio, pjūvio formos.
Jei atskyrimas yra nematomoje vietoje ir nekelia jokių formos išvaizdos rekalavimų, dalys gali būti nuimamos specialiu kirtikliu. Lygiems paviršiams gali būti naudojami pjovimo pjūklai, diskiniai prietaisai. Atskyrimas gręžimo principu naudojamas detalėms, sujungtoms taškinio suvirinimo metodu.
Suvirinimo taškai išgręžiami suvirinimo taškų grąžtu. Jeigu suvirinimo taškų negalima pasiekti grąžtu, tai jie gali būti nušlifuojami šlifavimo mašina. Tada detalė, kurią reikia keisti, nuplėšiama ir taip atskiriama nuo automobilio kėbulo.
Sujungimas sraigtais taikytinas tada, kai automobilis yra modulinės konstrukcijos ir atskiros dalys keičiamos visiškai. Tokiu pat principu yra tvirtinami sparnai, buferiai ir kiti mažiau įtakos kėbulo standumui turintys elementai.
Kniedijimas naudojamas ir gamyboje, ir remonte. Pagal temperatūros specialius režimus skirstoma – šaltas, karštas ir mišrus, pagal įrankio veikimą į kniedės galvutę – tiesioginis ir atvirkštinis, pagal priėjimą – dvipusis ir vienpusis, pagal kniedės koto deformaciją – smūginė, patraukimo, išvalcavimo, presavimo, elektromagnetinė
Kitas metodas – suvirinimas. Pagal „TIG“ metodą šviesos lankas dega tarp volframinio elektrodo ir gaminio, kaip apsauginės naudojamos inertinės dujos. Kėbulų srityje įsitvirtino „MAG/MIG“ metodas, suvirinimo vietą gaubia apsauginis dujų sluoksnis ir tekančių aktyvių dujų, kuris privalo apsaugoti nuo (O2) ir (N2) įtakos į lanką.
Viena iš daugiausiai naudojamų technologijų – taškinis suvirinimas, taip pat labai populiarus kėbulų remonte, tvirtas ir greitas sujungiamų skardų metodas.
Savanorių pr. 274, Vilnius
kebulai@tokvila.lt
+370 5 210 3232
I-V 07:00 - 19:00
VI 09:00 - 16:00
Žalgirio g. 122, Vilnius
kebulai@tokvila.lt
+370 5 210 3232
I-V 07:00 - 19:00
VI 09:00 - 16:00